Wall of Fame

Här på Wall of Fame hittar du aktuella banrekord på Sundbybergs Bangolfklubbs anläggning samt alla majorvinnare genom tiderna. Majortävlingar är återkommande större tävlingar med mer prestige jämfört med våra vanliga klubbtävlingar, som t.ex. klubbmästerskap och cuptävlingar av olika format. Är du nyfiken på vilka tävlingar som ska spelas i år, kolla vår tävlingskalender för 2024.

Sundbybergs BGK Wall of Fame

Officiella banrekord

Sundbybergs BGK har två 18-hålsanläggningar: en äventyrsgolf (Minigolf Open Standard, MOS) och en klassisk filtbana. Här kan du se aktuella banrekord och dess hållare. Till dessa rekord räknar vi endast resultat från tävlingar som varit sanktionerade av Svenska Bangolfförbundet.

ÄVENTYRSGOLF

Hans Olofsson
Kungälvs BGK
28 maj 2022

FILT

Mikael Jonsson
Sundbybergs BGK
18 juni 2023

Majorvinnare

Nedan kan du hitta Sundbybergs Bangolfklubbs alla majorvinnare genom tiderna. Välj majortävlingen i den översta flikraden och underlaget i den nedersta flikraden för att se listan med vinnarna.