Sundbybergs äventyrsgolf

Bli medlem hos Sundbybergs BGK

Kan du inte få nog av våra äventyrs- och filtbanor? Eller vill du kanske ta spelandet till en ny nivå?

Bli medlem i Sundbybergs Bangolfklubb så kan du spela så mycket du vill på våra två anläggningar under en säsong. Som medlem får du delta i våra klubbtävlingar.

Vill du även börja tävla utanför klubben så går det att skaffa en tävlingslicens via oss. Att bli en licenserad tävlingsspelare medför vissa krav på närvaro i klubbens verksamhet. Kontakta oss gärna för mer information!

Medlemsavgifter

Spela obegränsat hela säsongen! Här kan du se våra aktuella medlemsavgifter. Medlemskapet betalas i kiosken.

Friskvårdsbidrag för minigolf

Minigolf är en godkänd friskvårdsaktivitet enligt Skatteverket. Om din arbetsgivare erbjuder friskvårdsbidrag som personalförmån kan du alltså få ersättning för ett säsongskort hos oss. Alla arbetsgivare kan dock själva bestämma vilka aktiviteter de vill godkänna så kolla med din arbetsgivare först. Kontakta oss för ett kvitto för betald avgift.

Redan medlem?

Medlemsavgiften ska betalas på Plusgiro 89268-7 (Sundbybergs Bangolfklubb). Kom ihåg att i meddelanderutan skriva vem du är som betalar.

Tävlingslicensen ska betalas samtidigt som medlemsavgiften. Vid en senare inbetalning tillkommer en administrativ avgift på 200 kr.