Tävlingsanmälan via hemsidan

Tävlingssäsongen 2024 är igång! Nu kan du som är medlem anmäla dig till klubbtävlingar via hemsidan. Fyll bara i ditt namn och din email i anmälningsformuläret på hemsidan och välj vilken tävling du vill anmäla dig till. Du kan även avanmäla dig om du har fått förhinder. Listan med tävlingar kommer att uppdateras kontinuerligt.

Självklart kan du även fortsättningsvis anmäla dig på plats genom att skriva ditt namn på listan i klubbstugan. Sista anmälan är som vanligt senast 30 minuter innan tävlingens start oavsett var du anmäler dig.

Nationella tävlingar

Om du istället vill anmäla dig till en nationell tävling, kontakta Peter Wahlberg via telefon på 070-7455124. Notera dock att du måste ha en giltig tävlingslicens för att kunna anmäla dig. Läs mer om medlemskap här.

Kontakta oss

Kontakta oss genom att fylla i formuläret nedan. Vi återkommer till dig inom kort!