Majorvinnare och banrekord

Vi har samlat Sundbybergs Bangolfs officiella banrekord och alla majorvinnare genom tiderna på en och samma sida. Vem vann klubbmästerskapet 1977? Vad hette segraren i USA Cupen 1983? På Wall of Fame hittar du svaren.

Sundbybergs BGK Wall of Fame

Uppgifterna är samlade från klubbens årsberättelser. Ser du att det saknas någon vinnare från listorna, kontakta klubben så uppdaterar vi. Notera dock att vissa årtal kan saknas av den enkla anledningen att tävlingen inte spelades just det året.

Banrekorden

Vi har även lagt till banrekordet på äventyrsgolfen och filten. Dessa rekord är officiella, vilket betyder att vi bara har räknat med resultat från tävlingar som varit sanktionerade av Svenska Bangolfförbundet.